joi, 11 august 2011

Gataa!

Incep sa detest sa fiu trezita dimineata. Inainte nu era nici o problema. Raspundeam la telefon, ma duceam imediat in camera la maica-mea sa vad ce vrea, ma duceam pana la geam sa vad de ce urla nu stiu care vecin. Era ok…
Dar de la o vreme incoace sunt trezita doar pentru niste imbecilitati. In sinea mea… ma gandesc si eu ca somnul e o parte foarte importanta. E atat de importanta incat trebuie sa ai un motiv destul de bun ca sa ma trezesti… sau nu!?!
Eu, sincer, nu-mi aduc aminte sa fi trezit pe cineva si sa-l tin in telefon mai mult de cateva secunde: “Dormeai? Ok… imi dai un mesaj cand te trezesti.” Cam la asta se limiteaza conversatiile mele matinale cand am nevoie de oameni. In schimb… unii ma suna sa-mi frece menta. Ba fratilor… menta o frec si eu toata ziua. N-am nevoie de ajutor. Acum sincer vorbind… chiar se merita sa-ti bubuie capul toata ziua pentru ca n-ai dormit suficient? Nu! Din seara asta ma pis pe toti si-mi dau telefonul pe silentios. Nici musca sa nu o aud c-o trimit la culcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu